Zen Planner Personel Uygulama İncelemesi
Zen Planner Personel Uygulaması, Zen Planner LLC tarafından geliştirilen ücretsiz bir Android uygulamasıdır. Sağlık ve Fitness alt kategorisine giren bir yaşam tarzı uygulamasıdır. Bu uygulama ile fitness işletmesi personeli her yerden işletmeleri ile bağlantıda kalabilir. Uygulama, kullanıcılara işletmelerinin tam programını kontrol etme, yalnızca kendilerine uygun olan oturumları görmek için programı filtreleme, sınıf kapasite bilgilerini önizleme ve beklenen katılıma göre günlerini planlama gibi bir dizi özellik sunar.
Ayrıca, uygulama kullanıcılarına müşterileri sınıflara, randevulara ve etkinliklere kaydetme, mobil cihazlarından randevu planlama, sınıf uyarılarını görüntüleme ve müşteriler için uyarıları çözme, ödenmemiş faturalar için ödeme alma, müşterilerin feragatnameler ve sözleşmeler gibi belgeleri imzalamasına izin verme ve müşteri profil bilgilerini ve fotoğraflarını güncelleme ve birden fazla işletmede koçluk yapıyorsa tüm Zen Planner hesaplarına tek bir yerden giriş yapma imkanı sunar.
Ancak, uygulamaya giriş yapabilmek için kullanıcının geçerli personel kimlik bilgilerine sahip olması ve fitness işletmesinin Zen Planner kullanması gerektiği önemle belirtilmelidir. Uygulama ile ilgili yardıma ihtiyacınız varsa, şu adresten iletişime geçebilirsiniz: Overall, Zen Planner Personel Uygulaması, fitness işletmesi personeli için her yerden işletmelerini yönetmelerine yardımcı olan faydalı bir araçtır.
Zen Planner Staff App hakkında kullanıcı değerlendirmeleri
Eğer Zen Planner Staff App denediniz mi? Düşüncelerinizi bırakın siz olun!